overheidsconsultancy-tekst

Marketing & communicatie Keizers & Visser

Marketing zit al van jongs aan in mijn bloed. Na het afronden van mijn studie Detailhandel en enkele jaren werkervaring opgedaan te hebben, ben ik me gaan richten op mijn Bachelor in Communications. Binnen deze opleiding kwamen vakgebieden als marketing, journalistiek, psychologie, politicologie en sociologie uitgebreid aan bod. Mijn opleiding heb ik in 2008 afgerond met een onderzoeks- en adviesrapportage voor het leerwerkbedrijf Flevoportal, als onderdeel van de Provincie Flevoland.

Na mijn studie ben ik me gaan richten op de marketing en communicatie binnen diverse commerciële bedrijven. In mijn startersfunctie kreeg ik, naast de verkooptaken, volledige vrijheid om alle facetten van marketing toe te passen in een relatief nieuw bedrijf. Van online content, webshop beheer, advertenties, productlijn ontwikkeling, huisstijl ontwikkeling, promotiematerialen ontwikkelen, showroom aankleding tot het ontwerp van de gevel en bedrijfswagens, ik mocht het allemaal bedenken en uitvoeren. Tot op de dag van vandaag is dit nog zichtbaar aanwezig in de markt en daar ben ik nog steeds trots op.

Mijn focus kwam door de jaren heen steeds meer op het gebied van sales, inkoop en product management te liggen, waardoor marketing en communicatie meer aanvullende taken werden. Onderzoeken, analyseren, rapporteren, verkoop, inkoop, relatiebeheer op nationaal en internationaal niveau, projectmanagement, verzorgen van trainingen en opleidingsmaterialen waren enkele taken, die ik dagelijks tegelijkertijd toe kon passen.
Ik sta bekend om mijn eerlijkheid, hands-on mentaliteit, veelzijdigheid, creativiteit en grote dosis leergierigheid. Ik ben een echte ‘spin in het web’, die meedenkt, verbanden kan leggen en behulpzaam is.

Binnen Keizers & Visser richt ik mij volledig op de marketing en communicatie en ben ik weer terug bij mijn basis. Wij beschikken over een enorme expertise binnen ons team van adviseurs en ik ben er om dit team én onze organisatie optimaal te ondersteunen, zodat we op alle fronten onze zichtbaarheid en aanwezigheid in de markt kunnen monitoren en uitbreiden.

Renske Adema
Renske AdemaMarketing & communicatie